منتديات سما الترفيهيه

شبكه ومنتديات سما&سمسم الترفيهيه
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
@@ليدي الشقية@@
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 572
العمر : 22
العمل/الترفيه : متوكله على الله
المزاج : عالى اوووووووووي
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الجمعة أبريل 11, 2008 7:42 am

السلام عليكم


صبااااااااح الخير أو مساااااااااااااء الخير حسب الوقت اللي دخلتوا وقريتوا فيه الموضوع





اللعبة مش تحتاج منك غير انك تكون راعي فضايح وبس


مثلا اللي بعدي يطلع اشاعة عني أني روحت السجن .........>>اشاعة قوية



واللي بعده يطلع اشاعة عن العضو اللي قبله وهكذا


بس يا ريت محدش يزعل بقي لأنها لعبة و الموضوع كلها أشاعة ×أشاعة ومتخليش نفسك في حاجة

اتمنى اللعبه تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ehab_bob
عضو محترف
عضو محترف


ذكر
عدد الرسائل : 171
العمر : 27
الموقع : http://masry4ever.yoo7.com
العمل/الترفيه : فاشل
المزاج : في الروقان
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأحد أبريل 13, 2008 10:29 am

لعبه مرحه قوي
تسلم ايدك يا ليدي هانم
وانا بقي هقول
يا جماعه ليدي طردوها من المدرسه
وراحت الحضانه
عشان لسه بيبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@@ليدي الشقية@@
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 572
العمر : 22
العمل/الترفيه : متوكله على الله
المزاج : عالى اوووووووووي
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأحد أبريل 13, 2008 3:52 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه

على اساس ان انت في الجامعه يعني
منتى في الحضانه معايا geek Twisted Evil
ال بيبي ال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأحد أبريل 13, 2008 4:14 pm

ايه ده يا شقية هو احنا بنكلم بيبي ولا ايه

ده اكيد بيبي عبقري جدااااااا ومعجزة كمان

يا ناس الحقواااااااااااااااا

دي الشقية صاحبتنا المسكينة

ضربها واحد في الشارع قدام خلق الله

وخلاها تبوس رجلوا عشان يوقف ضربها

هههههههههه
ربنا معاها يا جماها ادعوا لها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ehab_bob
عضو محترف
عضو محترف


ذكر
عدد الرسائل : 171
العمر : 27
الموقع : http://masry4ever.yoo7.com
العمل/الترفيه : فاشل
المزاج : في الروقان
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الإثنين أبريل 14, 2008 12:29 am

ايه ده ايه ده
ضربك في الشارع
هو الللي شربها ده نفس اللي
كان مكتفك يا اسلام
ومكانش عايز يسيبك غير لما تدفع
الفلوس اللي انت خدتها منه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الإثنين أبريل 14, 2008 1:39 pm

ههههههههههههههههه

لا ده مش هو اللي ضربني

ده ضربني حد ثاني

عشان مش دافعت عن الشقية وهي قدامي

ههههههههههه وانت يا سيدي كنت معانا لما ضربها cheers

وضربك بالعصا انت كمان

عشان عملت فيها راجل وشهم كدة afro

ورحت فيها للمستشفى

ايه اخبارك دلوقتي

صِعِبتِ علي قوووووي Crying or Very sad

انشاء الله متكونش متعور ولا حاجة

هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@@ليدي الشقية@@
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 572
العمر : 22
العمل/الترفيه : متوكله على الله
المزاج : عالى اوووووووووي
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الثلاثاء أبريل 15, 2008 11:37 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ال يضربني ال
مين ده الى ضربني دا انا كنت وقفه بتفرج
على ايهاب وهوا بيضرب على شان مدفعش حق العصير الى
شربو مع جوليت هع هع هع هع
وجوليت مشيت وسبتو لوحدو
هههههههههههههههههههه geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   السبت أبريل 19, 2008 4:49 pm

ههههههههههههههههه
ايه ده يا ايهاب مدفعتش حق العصير؟؟؟؟
ما تقولي كـــدة من الاول
هو اللي ضربك بالعصا هو نفس الشخص اللي مدفعتلوش حق العصير
ماكنت تقولنا يا عم دانا والشقيةكنا دفعنا بدالك ومكنتش اتبهدلت البهدلة دي كلها Cool هههههههههههه
بس يا سيدي تستاهل عجبني فيك ده ضربك حته ضرب الله يا سلام كنا نسمع صوتك زي العندليب وهو بيغني اغنية \اني اغرق\

صح يا شقية؟؟؟؟ Wink

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشق سندريلا
عضو ذهبى
عضو ذهبى


ذكر
عدد الرسائل : 585
العمر : 26
المزاج : عادى
تاريخ التسجيل : 31/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   السبت أبريل 19, 2008 7:12 pm

ايه ده اسلام انت شفته وهون بينضرب اوعى تكون انت الى كنت واقف على جنب وجه عيل صغير ضربك على قفاك وانت ضربته راح اخوه يا عينى جه وسمعنا اهاتك هههههههههه بس انت كلت ضرب يوميها صعب عليا يا عينى

ولعـــــــــــــــــــــــ اه اه اه كفايه ارحمنى مش هضربه تانى ـــــــــــــــــــــه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأحد أبريل 20, 2008 12:35 pm

لا ده ايهاب اللي انضرب بالعصا

واالعيل الصغير د هو اللي ضرب الشقية على قفاها مش انا

مين اللي يقدر يضربني!!!!! مفـــــــــيــش

ايه يا عاشق نظرك ضعيف ولا ايه بالظبط دانت لازم تشوف الدكتور باقصى سرعة Cool

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سنـدريلا
Admin
Admin


انثى
عدد الرسائل : 865
العمر : 27
المزاج : كووووووووول
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الإثنين أبريل 21, 2008 6:33 pm

بس يابنتى متخلنيش اقول على الي حصلك

لما اضربتى وخوكى تمشي حفيه وتقولى الرمله سوخنه

ههههههههههههههههههههههه

وانا كنت هناك وبضحك عليكى Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sandy-cat.yoo7.com
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الثلاثاء أبريل 22, 2008 10:17 am

الله الله يا ساندي
ايه ده
المثل بيقول

الجمل مابيشوفش سنمه بس بيشوف سنم غيره

اهو بئة المثل ده مطبق عليك

هو انت نسيتي الواد اللي كنت بتحبيه وكنت فاضلة وراه لغاية ما يتكلم معاك
وهو يا عيني مش معبرك وقالهالك قدام الصف كله :"يا ستي ابعدي عني .... ابعدي عني... انا مبحبكيش" وقمت انت رديتي عليه بكلام حزين وبكاء ويا عيني عليكي ساعتها وهو يصفعك صفعة في القلب Embarassed

كل ده انستيه يا بنتي و افتكرت بس انهم ضربوني وخلوني امشي حافية واقول الرمله سخنة
وانا بموووووووووووووووت من الضحك lol!
الله عليك يا ساندي

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@@ليدي الشقية@@
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 572
العمر : 22
العمل/الترفيه : متوكله على الله
المزاج : عالى اوووووووووي
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الخميس أبريل 24, 2008 1:43 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايده انتي بتحكي قصه حياتك وانتي قاعده وبتقولى
انها قصه ساندي تؤ تؤ تؤ تؤ تؤ تؤ مش كده برضو يا اسلام
بتلبس المصيبه دي في ساندي
وبعدين مين الى يقدر يضرني
دي تكون ايدو اتكسرت قبل ما يضربني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الخميس أبريل 24, 2008 4:01 pm

ايه ده يا شقية

ما تخلينا حلوين مع بعض

ما دافعي عني وتجي ف جنبي

وانا حخليك مبسوطة ع الاخر يا ستي Very Happy

هي ساندي اداتك قبل كدة مليون جنيه عشان تكوني محاميتها Suspect

طيب يا ستي انا حديك نص مليون جنيه عشان تبعدي عن وشي

ومليون جنيه و ربع قرش عشان تجي لصالحي lol! ههههههههه

ولا حبقى اقول على قصتك مع حبيبك انت كمان santa

ماهو انا حاطة كاميرا وراكو خدوا بالكوا يا بنات

انا بحذركوا اهو

قد اعذر من انذر

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سنـدريلا
Admin
Admin


انثى
عدد الرسائل : 865
العمر : 27
المزاج : كووووووووول
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   السبت أبريل 26, 2008 9:29 pm

لا يا اسلام مدتهاش حاجه بلا فخر الحاميه دى تبقي اختى

وانا واخويا على ابن عمى هههههههههههههههههه

وخااااااااافي بقي واوعى تطلعى اشعات علينا

هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sandy-cat.yoo7.com
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الإثنين أبريل 28, 2008 9:26 am

ايه ده هي

العيلة كلها موجودة هنا

يا سلااااااااااام

دي تبقى مصيبة واتحطت على دماغي لو اتكلمت

بس مش حسكت ليكوا مهما يكون الثمن يا اخوات

ما تكملي المثل يا بنتي

انا واخويا على ابن عمي وانا ابن عمي عليكوا انشاء الله يا حلوييين

ههههههه

المافيا كلها حتجيلكوا يالا بءة وروني عرض كتافكوا ولا مفيش كتف Sleep

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Blak hors
عضو ذهبى
عضو ذهبى


ذكر
عدد الرسائل : 380
العمر : 22
العمل/الترفيه : مهرب اي حاجه
المزاج : رايق
تاريخ التسجيل : 19/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الإثنين أبريل 28, 2008 12:55 pm

على فكره اسلام ولد وبيستهبل وعامل بت drunken Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الثلاثاء أبريل 29, 2008 9:42 am

Blak hors كتب:
على فكره اسلام ولد وبيستهبل وعامل بت drunken Very Happy


الله الله ازاي عرفتني scratch scratch

يا عفريت ولا يا عفريتة!!!!!!

فلو كنت انا ولد انت من الناس اللي بينزلوا من الفضاء عارفهم يا بلاك ؟؟؟؟

هههههههههههههههههه lol!

Suspect

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bossy cat *.*
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 444
العمر : 26
المزاج : خــلـيـ علـــ الله ــى ــهاٍ
تاريخ التسجيل : 23/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الثلاثاء مايو 06, 2008 1:25 am

هههههههههههههههههههههههههههه لعبه لذيذه مووووووووووووووت


والله انتوا عيال زى العسل


بس لا يا بلاك زوزو دى بنت بس مسميه نفسها اسلام على اسم الواد اللى كانت بتحبه geek وسابها وانتحر No فضلت وراه لغايه لما جابت اجله لغايه ما الواد اتخنق منها وجاب اخره ورمى نفسه فى النيل لما كانوا بيتمشوا على الكرنيش علشان كل شويه تقولى هاتلى وهاتلى affraid ههههههههههههه يالهوى عليكى مش ممكن يالا بقى اكدبى وقولى ما حصلش نسيتى لما كنتى كل يوم تيجى لى على الميل تقعدى تقولى بحبه يا بوسى بحبه ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@@ليدي الشقية@@
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 572
العمر : 22
العمل/الترفيه : متوكله على الله
المزاج : عالى اوووووووووي
تاريخ التسجيل : 22/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   السبت مايو 10, 2008 5:35 pm

ههههههههههههههههههههههه
الله الله الله يا اسلام كل ده حصل وانا معرفش اديكي اتفضحتي في المنتدى كله خليتي الواد ينتحر بسببك لا حول ولا قوه الا بالله
انا لله وانا اليه راجعون يلا اهو خلص نفسو من مصيبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الإثنين مايو 19, 2008 10:59 am

Bossy cat *.* كتب:
هههههههههههههههههههههههههههه لعبه لذيذه مووووووووووووووت


والله انتوا عيال زى العسل


بس لا يا بلاك زوزو دى بنت بس مسميه نفسها اسلام على اسم الواد اللى كانت بتحبه geek وسابها وانتحر No فضلت وراه لغايه لما جابت اجله لغايه ما الواد اتخنق منها وجاب اخره ورمى نفسه فى النيل لما كانوا بيتمشوا على الكرنيش علشان كل شويه تقولى هاتلى وهاتلى affraid ههههههههههههه يالهوى عليكى مش ممكن يالا بقى اكدبى وقولى ما حصلش نسيتى لما كنتى كل يوم تيجى لى على الميل تقعدى تقولى بحبه يا بوسى بحبه ههههههههههههههههه

الله عليك يا بوسي الكذب بتديلوا 30 لصفر

هو انا عمري شفت مصر حتى

عشان امشي ع الكرنيش والنيل

ايه يا بنت الكذب ده

طيب يا ستي نقو ل انه حصل عشان متزعليش اوك

وانت نسيتي نفسك مع الواد احمد مش اخوك بس الواد احـــــــــــــــــمد geek يالا عاوزاني اتفضح ما نتفضح

احنا 2

ونخرج الملفات المستخبية اللي بينا انكري الواد احمد لو قدرت ده انا حجبهولك لحد هنا عشان لما تنكريه قدام خلق ربنا

ينكرك بالثلاث هع هع هع هع هع lol! lol! lol!

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bossy cat *.*
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 444
العمر : 26
المزاج : خــلـيـ علـــ الله ــى ــهاٍ
تاريخ التسجيل : 23/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الثلاثاء مايو 20, 2008 7:27 pm

طبعا لازم ينكرنى لانى ما اعرفهووش ولا هو يعرفنى اصلا انتى هتلذقى الواد بتاعك فيه ولا ايه علشان تخلصى منه وتدورى على غيره يشخنلك الموبايل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
لــســتـٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍـُُُُ أنـ ـ ـا الفــ ـ ــتاهــٍٍٍُُُ التـيٍٍٍٍٍٍ تــنّحنـٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍيٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ لـتـلتـقـطــٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ شــّـيــئـــٍٍٍٍٍٍاً قـ_ـد سـ،،،ــقـ،،،ـطـ
مـنٍٍٍٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍٍٍٍ عــينـيهــٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍاٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ

only the losers win
they've got nothing to prove
they leave the world with NOTHING to lose
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr-ZeRo
Admin
Admin


ذكر
عدد الرسائل : 916
العمر : 27
العمل/الترفيه : صإأحب ـألسويئه دى
المزاج : كل يوم ومزاجو
تاريخ التسجيل : 04/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأربعاء مايو 21, 2008 11:47 am

انا لا ارضى ان الواد يشحن لي موبايلي اوك يا قمري

الحمد لله لما بكون عاوزة اشحن الموبايل بشحنه مبستناش حد يشحنهولي

هو انت بتقوليلي الكلام ده عشان تغطي على نفسك وع الواد اللي مدوخاه بشحن الموبايل كل يوم

ده الواد اصبح فالس من كثرة الشحن يا بنتي ارحمي الواد بئة

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Bossy cat *.*
مشرف
مشرف


انثى
عدد الرسائل : 444
العمر : 26
المزاج : خــلـيـ علـــ الله ــى ــهاٍ
تاريخ التسجيل : 23/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأحد يوليو 06, 2008 10:26 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه ايه يا زوزو دى فى الاول وفى الاخر لعبه بنمرح يعنى

شكلك زعلتى وقفشتى كده مره واحده يالا خدى دى علشان تنسى امووووووووووووووووووووه

بس بردو الواد شحن لك ههههههههههههههههههههههههه اه انا كده بقى رخمه عندك مانع geek Very Happy


منووووووووووووووووووووره يا اموووووورتى I love you

_________________
لــســتـٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍـُُُُ أنـ ـ ـا الفــ ـ ــتاهــٍٍٍُُُ التـيٍٍٍٍٍٍ تــنّحنـٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍيٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ لـتـلتـقـطــٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ شــّـيــئـــٍٍٍٍٍٍاً قـ_ـد سـ،،،ــقـ،،،ـطـ
مـنٍٍٍٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍٍـٍٍٍٍٍٍٍٍ عــينـيهــٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍاٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍٍ

only the losers win
they've got nothing to prove
they leave the world with NOTHING to lose
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shode
[center][size=12][b]@ [color=purple]روش صغير[/color] @[/b][/size][/center]


انثى
عدد الرسائل : 65
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 31/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه   الأربعاء يوليو 09, 2008 5:20 am

اية يا بوسى بترخمى على اسلام لية مش فكرة لما كنا فى الجامعة وكنتى عمالة تتحيلى على الواد عشان يشحنك وتقولى والنبى اشحنلى ورايا ست عيال مش عارفة عنهم حاجة وكادت الدمعة تفر من عيناكى ال اية عشان فى الاخر تعرفى نمرة موبايلو هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
طلع ايشاعه عن العضو الى قبلك .....متخليش في نفسك حاااااااجه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات سما الترفيهيه :: «(·´¯`·.·÷استراحـة سندريلا÷·.·´¯`·)» :: ضحك X لعب-
انتقل الى: